14 Temmuz 2009 Salı

Yazılım Bilgilerim

ilk yazılımım belki hatırlarsınız; Commodore 64 ile geliştirmiştim:)
Daha sonra Windows 3.1 de Visual Basic 3.0 , sonra Visual Basic 4.0, Visual Basic 5.0, ve en sonunda da LİSANSLI KULLANICI OLARAK Visual Studio 6.0 kullanıcı olarak Visual Basic 6.0'dir. Lisanslı Visual Studio 6.0 kullanıcısı olarak Visual C++ 6.0 da kendimi geliştirdim ve ilk oyunum olan "Yeni Dünya Düzeni" dağıtımını yaptım.
Sonra Visual Studio 2003, Visual Studio 2005 ve son olan Visual Studio 2008 de C# dilinde yazılımlar geliştiriyorum, MS SQL Server ve MySQL üzerine çeşitli yazılımlar geliştirdim, Windows Application ve Web Application üzerine.
Ayrıca 14 faklı Mobile Yazılımlarda Geliştirdim. Şuan çeşitli Operatörlerle görüşme içerisindeyim. Ve Türkiye'den de birkaç şirket ile görüşme yapmaktayım.
Profesyone Seviyede ; 3D Studio Max yazılımını kullanmaktayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder